Inteligentne kierowanie połączeń do odpowiednich kolejek lub pracowników, w zależności od określonych kryteriów, takich jak temat rozmowy, status klienta czy dostępność agentów, da się wprowadzić za pomocą odpowiedniego systemu, odpowiedzialnego między innymi za takie zadania jak obsługa połączeń przychodzących, wychodzących oraz innych zapytań. Firma pracuje wówczas znacznie wydajniej, ponieważ odpowiada jednocześnie na różne komunikaty, zapewniając konsumentom szybką i profesjonalną obsługę, przeznaczając zaoszczędzony czas, na rozwój marki w innych obszarach.
Sprawna obsługa połączeń przychodzących to jeden z najważniejszych elementów strategii biznesowej, szczególnie gdy firma na co dzień ma kontakt z wieloma klientami indywidualnymi, przedsiębiorstwami oraz innymi instytucjami. Skrupulatnie projektowane i wdrażane przez fachowców z firmy Debesis Sp. z o.o. systemy, gwarantują jeszcze szybsze odbieranie połączeń, rejestrację zgłoszeń, przekazywanie rozmów do odpowiednich pracowników oraz monitorowanie wydajności obsługi, dlatego niezależnie od branży lub wielkości firmy, warto rozważyć skorzystanie z takiej możliwości.
Młynarska 39/4B | 05-500 Piaseczno | woj.: mazowieckie | NIP: 793-162-47-81 | REGON: 180840298 | numer telefonu: +48 22 699 99 09 | debesis.pl | biuro@debesis.pl
Poniedziałek | 08:00-19:00 |
Wtorek | 08:00-19:00 |
Środa | 08:00-19:00 |
Czwartek | 08:00-19:00 |
Piątek | 08:00-19:00 |
Sobota | Zamknięte |
Niedziela | Zamknięte |
CodeConcept Sp. z o.o.
Kontakt z firmą